HANDELNS DAG

Idag har det varit handelns dag. Och vi åkte till Borgarskolan med min skola. Där var det många från olika företag som pratade om deras respektive företag. Till och med en tjej som är med och spelar i årets säsong av robinsson. Men sista presentationen var Paolo Roberto. Han var där för att han äger 6 företag. Han berättade om hur hans liv har varit och vad han har varit med om. Jag tycker det var jätte intressant. Och det var ju lite roligt att se han också ;) Man kan ju
säga att han har varit med om mycket i sina dar. Efter hans presentation så var denna dag slut. Jag åkte hem.

Senare på kvällen åkte jag och Thomas upp till Johanna en sväng, vi spelade lite Buzz. Johanna tog hem vinsten. Nu när vi åkte hem så upptäckte Thomas en älg på sidan av vägen. Vi stannade till och tittade tills den försvann längre in i skogen, tills vi inte såg den mer. Det var lite roligt eftesom man inte ser älgar så ofta nu mera men mamma och pappa såg faktisk två stycken igår.

Men nu är vi iallafall hemma. Jag är ganska trött så vi får väl se om jag och älsklingen ska sova snart eller om vi ska vara vaken en stund till. Men det visar sig. Jag kan väl säga godnatt nu iallafall :) Hoppas ni sover gott! Kram

//Annelie

Kommentarer
Postat av: johanna

tack för en trevlig stund<3333 hahah jooo men en drottning för en dag ^^ hahah välbehövlig vinst^^,

2009-04-29 @ 23:19:13
URL: http://johannawwestling.blogg.se/
Postat av: johanna

hihi jaa de har jag ^^ men ja ska göra om den sen igen.. vart inte så som jag tänkt mig^^

2009-04-30 @ 18:33:31
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0