JULBORD KUNGSFORS HERRGÅRD

Jag fattade inte att klockan var 11:05 när jag vknade i morse. Det känndes som om klockan endast var 08:00. Jag tittade på slutet av Våra bästa år, jag kan inte säga att det är bästa programmet jag sätt men programmet gör att man måste fortsätta att titta. haha.

Igår var jag på julbord vid Kungsfors herrgård. Morfar bjöd familjen med respektive. Han bjöd oss på julbord istellet för att ge julklappar. Det var jättetrevligt. Man fick en riktig julkänsla. Det var mycket god mat. Men endel av maten tycker jag att mamma gör bättre ;)




Nu har Thomas precis jobbat klart, han började 04:00 i morse och slutade 13:00. Vi ska åka hem till mig och ta hand om kattebäbisarna. Thomas ska sova en stund och det kommer han göra hos mig. Vi ska åka aldeles strax.

Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0