CARRO FLYTTAR TILL AUSTRALIEN PARTY

Igår kväll var vi ju hos Carro, på carro flyttar till Australien-party. Det var jättetrevligt. Jag sa ju att det skulle knäppas en hel del bilder. Just därför så ska ni få se bilder som knäpptes under kvällen. Men först ska jag väl berätta lite.

När jag och thomas kom så var vi lite sena. Men fast vi var sena så var vi först. Det var lite roligt. Under kvällen så dansade jag bugg och det är ju så himla roligt. Skulle jätte gärna vilja börja på buggkurs med Thomas men han vill inte. Han är riktigt duktig på bugg. Carro bjöd mig lite på ett Australianskt vin. Det var faktist gott. Vi gjorde inte bara det utan massa saker. Kan tyvärr inte berätta om allt eftersom det var så mycket vi gjorde. Det skulle bli ett hur långt inlägg som hellst då.

Ne, åter till bilderna. Första bilden jag lägger ut är på paketet Carro fick av mig och thomas. På paketet är ju ett kort och som ram har vi satt på några karaktärer från Mcleod's döttrar. Det är tack vare det programmet Carro åker. Därför tyckte vi att det passade :) Här kommer bilderna.


Det som var i paketet



Thomas, jag och carro


Sanne, sandra och Matilda



Johanna och Jag


Thomas och jimi


Elin och Micke


Daniel och Cia



Carro


Carro och sebastian


Hejdåkram, carro och jimi. Uppmärksamma sanne i bakgrunden.


Sandra och Sanne



Sandra och jag



Några av flickorna

Tack för en jätte trevlig kväll Carro! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0