DATAPROBLEM

Det var längesen jag skriev nu. Men min data är på lagning och det har den varit ca 1 månad. Jättetråkigt! Nu sitter jag vid våran andra data men den är så tråkig eller vad man ska säga, haha ;) Datan är på verkstaden och jag vet att dom har skickat efter reservdelar till den. Dom borde ha fått delarna. Men jag tror dom inte kommer kunna laga den. Felet är att musplattan och tangenterna inte fungerar. Och laddarsladden ramlar hela tiden ut ur laddarhålet i datan. Men men hoppas dom löser problemet snart. Om inte kanske jag får en ny. Tror inte den sorters data finns mera men i såfall kanske jag får nån liknande :) Hoppas!



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Towe

Oj, vad har du köpt för dator då? Märke?

2010-08-20 @ 08:56:56
URL: http://towehambergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0