FINDUS OCH MAJA 1 ÅR

Vad är det för en dag? Det är en vanlig dag. Nej, det är ingen vanlig dag för det är findus och majas födelsedag hurra hurra hurra !:D Idag fyller maja och findus 1 år. Tänk vad tiden går fort. Har haft presentutdelning innan älskling åkte till jobbet. Dom leker för fullt med sina nya leksaker.

Har tyvärr inga nya bilder på mina bäbisar på denna dator. MIn bärbara är trasig och är inne på lagning. Men jag har gamla bilder på dom så läggen ut en sån :) Filmade dom i morse när dom lekte har inte hunnit lägga in den på datan. Så lägger inte in filmen här nu får se om jag gör det en annan gång :)



Vill även säga grattis till Pernilla Jansson som fyller 20 år idag! Hoppas din dag blir toppen!

Ha en trevlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0