SOMMARVÄRME I APRIL

Imorse var jag och thomas ute på joggingrunda. Sen gjorde vi oss klar och åkte sedan till elvis, johan och saana. Vi har varit med dom hela dagen. Först åkte vi till våra stugor. Sen åkte jag och saana och elvis hem vill dom medans johan och thomas var kvar i stugorna. Jag, saana och elvis var ut på promenad så elvis skulle somna och det gjorde han efter ett tag. Sen solade jag och saana medans han sov. Och vi blev solbrända. Tänk att det bara är april och ändå är det som om det vore sommar. Riktigt sommarvärder har det varit i påsk. Hoppas det håller i sig. Jag fick en liten solbränna men den påbörjades igår :) Men måste ha solkräm så man inte bränner sig alltför mycket :)





Tack så mycket för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0