FREDAG

Min fredag började bra. Jag har gått ned 0,6 kg :) Så roligt!

Jag har börjat tappa gnistan för det här med att förlora vikt. Har stått stilla så pass länge och inget har hänt. Så jag har lagt till en metod för att något ska hända och så jag inte tappar gnistan helt. Nu vet jag inte om det är pågrund av min metod som jag förlorat -0,6 kg för har bara hållt på med den i 2 dagar. Metoden är att jag tar piller som på ett naturligt sätt hjälper till att avlägnsa slaggprodukter. Jag vill egentligen inte ta piller men känner att jag har provat det mesta. Har till och med minska ännu mera med kcal och inte det hjälper så kände att det var dags att göra något. För måste ju äta så man blir mätt. Jag var in på en hälsobutik och fick mycket info och hjälp. Jag kommer äta pillerna i en vecka. Jag räknar fortfarande kcal, dricker mycket vatten och tränar så klart :)

Ha en bra fredag, Kram!


Kommentarer
Postat av: Towe

Vad heter dom & vad kostar dom? :) Pusssis

2011-11-12 @ 11:40:52
URL: http://tawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0