BLEV KONDITIONSTRÄNING

Ny vecka nu och första dagen på veckan avklarad. När jag kom hem så åt jag lite mat. Sen gjorde jag mig klar för ett besök på gymmet. Saana följde med. Vi cyklade dit. Sen blev det köra kondition. Först gick jag i 5 min för att värma upp på gåbandet. Sen ökade jag hastigheten lite och joggade, jag ökade lite då och då. Jag joggade/sprang till klockan stod på 36 min sen varvade jag ned med att sänka farten och börja gå, gick i 6 min. Sammanlagt var jag på bandet 42 min. Då jag var klar vid bandet var det dags för att stretcha. Sen cyklade vi hemåt. Nu har jag duschat och ska ta en kopp te innan det blir läggdags. Tack för sällskapet Saana! :)



Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0