FICK MED LITE AV ALLT MÖJLIGT

Vi åkte och gjorde höst i stugan idag som vi sa att vi skulle. Vi tog hem alla sängkläder. Vi lade enris i sängen och på golvet så att inte några råttor gör något besök och förstör ;)

När vi kom hem stack jag och gymmade med Saana. Jag värmde upp i 10 min på motionsbandet. Sen körde jag benträning. Jag ökade lite på vissa maskiner. Körde lite mage och rygg också. Sen joggade jag 10 min och gick i 5. Efter var det dags för stretching, hua vad ont jag har nu ;)

Sen åkte jag hem och gjorde mig klar för middag hos Johan, Saana och elvis. Vi fick tacos, mums. Ja just de, dom har skaffat en liten katt. Eller liten, en ganska stor, det är en blandras mellan maine coon och skogskatt. Så ganska stor var den för att vara ett halvår ;)

Gick såklart hem sen. Då fick vi besök av Märtha (thomas mamma), tessan (thomas syster), Alex (Tessans pojkvän) och Anna-Märta (Thomas mormor). Då blev det fika. Efter en stund kom Tobbe (thomas klasskompis), han fick också fika. Jag berättade lite för märtha hur jag vill mublera i sovrummet. Så vi satte fart med det, hehe :) Ska köpa ett litet skrivbord som vi kan ha i sovrummet och ha datan och skrivan på. Tack för hjälpen märtha! Vi fick en blomma av märtha, så tack så mycket för den också :) Nu har alla åkt hem förutom tobbe. Tobbe och thomas pluggar nått jag inte alls vet vad det är ;) Hehe!

Fick med lite av allt möjligt :)

Enris i stugan
image description

Jag och Vita
image description

Thomas och Vita
image description

Fasters söting
image description

Blomman vi fick av Märtha
image description

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0