IDAG BLEV DET GYM

När jag kom hem från jobbet blev det att äta lite mat som Thomas gjort i ordning. Det blev kyckling, currysås och ris, mums:) sen pratade jag massa med Thomas och Tobbe (Thomas klasskompis) en stund så jag kom iväg lite senare än vanligt till gymmet. Men gym blev det iallafall.  Jag cyklade dit, stod upp och cyklade hela vägen. Det fick bli min uppvärmning. Då jag var framme vid gymmet så körde jag benträning. Sen körde jag även lite mage/rygg. Det var det jag hade tänkt att träna men jag kunde inte avstå att springa lite också. Så jag sprang en liten vända på 2,5 km:) Men sen blev det lite stretch. Det tog ca 50-55 min idag på gymmet. Då jag var klar så gick jag till min cykel som stod och väntade på mig. Kände att det var lite jobbigare för benen när jag cyklade hem. Men det gick bra. Då jag var hemma igen så pratade jag lite med Thomas. Sen blev det dags för en dusch:)  Men nu är det dags för att sova lite så man orkar upp i morgon. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0