MIN LEDIGA DAG

Började dagen med en morgonpromenad, jätte skönt trotts lite halvdåligt väder. Under promenaden fick jag syn på fyra stycken rådjur som stod på åkern. När jag kom hem blev det lite frukost sen började jag titta lite på Skilda världar :)

Två av thomas klasskompisar kom hit för att dom skulle plugga. Då gick jag till min bror johan för att följa med honom till gävle och hämta deras bil. Vi åkte sen till sandviken och åt mat, johan och saana bjöd mig, tack så mycket för det. Jag fick köra deras nya bil hem till ockelbo. Jätteroligt att köra en annan bil en gång :)

Sen gick jag hem. Tog det lugnt en stund, fixade lite med tvätten. Sen gav jag mig ut på en joggingrunda på 30 minuter. Jätteskönt var det :) När jag var hemma blev det dusch och sen laga mat. Vi gjorde egengjord pannbiff med lök och kokt potatis. Jättegott med riktig husmanskost :) Nu ska jag mysa ner mig lite i soffan och titta på lite skilda världar innan det blir sovdags.

Innan morgon promenaden


På morgon promenad


Innan joggingrundan


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0