MUSIKEN TOG SLUT

Det blev lax och pasta blandat med pesto och kisella till middag idag. Det var väl sådär. Smakade bättre än vad det luktade hihi.

Men sen direkt till gymmet. Idag blev det konditionsträning. Värmde upp först i 10 minuter på cykel sen körde jag bandet i 5 km. Efter 10 minuter på bandet så hade skivan tydligen gått klart och alla på gymmet hade precis gått så kunde inte be någon att sätta på musik. Men tv.n var på men inte på så högt så hörde typ inget. Men kännde att jag inte ville ta en paus och gå och sätta på musik så körde på ändå. Men konstigt nog var jag peppad iallafall trotts utan musik. Körde på bra. Klarade 5 km som jag ville. Tiden blev 31.46 . undrar när jag kan ta steget att höja sträckan. Får se när det blir. Vill först klara 5 km på 30 min eller mindre ;)

Efter gymmet då jag var hemma hoppade jag in i duschen direkt. Nu sitter jag och äter en frisk & fröig medans jag väntar på att ghost whisperer ska börja på tv.n.

Efter gymmet


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0