SHOPPING EFTER JOBBET

Gick bra på jobbet idag. Efter jobbet åkte jag och thomas till valbo och handlade lite. Thomas köpte ett Nail kit till mig. Det består av nagelbandskräm, nagelstärkelse och handkräm, tack så mycket hjärtat <3 Sen hittade jag såklart lite saker själv också. På gina hittade jag en skjorta. På Intersport hittade jag ett träningslinne av märket Puma. Jag hittade även en fin vattenflaska i märket Röhnisch där. Sen på Glitter hittde jag lite örhängen.

Sen åkte vi förbi sandviken och gick in och handlade lite granna hem. När vi var klar med handlingen så åkte vi hem till mamma. Mamma och lilla Tindra (hunden) var ensamma eftersom pappa är i stugan med jaktkompisarna :) Vi hade det mysigt. Vi lämnade även pengar till mamma på grund av att jag har beställt new body genom henne. Det såldes på hennes jobb. Förr sålde jag själv då jag spelade innebandy men inte nu längre då det inte finns något damlag här längre :( Men jag hade iallafall beställt Hipster. Om ni har chans att köpa så gör det. NewBody har superbra kläder. Jättebra material. 





Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0