ACTIC

Nu har jag varit på gymmet. Det gick bra, jag blev visad dom flästa maskinerna och fick även prova dom. Instruktören visade inte alla maskiner, han tyckte jag skulle köra på dom här jag fått lära mig nu ett tag och när jag känner att jag vill prova dom andra ska jag säga till. Men när vi gått igenom dom vi skulle så körde jag igenom dom igen för att se hur jag klarade dom själv. Det gick bra och det var roligt. Sen behöver man kanske inte köra allt på en gång man kan ju varjera vilka muskelgrupper man ska träna. Det är ju lite upp till en själv hur man vill lägga upp det.

Det är ett väldigt fräscht  och trevligt gym. Där kommer jag trivas :) Roligt att komma igång med gym igen och på ett nytt ställe. Var ju ett tag sen jag körde med gym. Nu kan jag kombinera med gym och promenader :) Det här gymmet och det andra jag har varit på är ganska olika. Båda är bra fast på olika sätt. Men tror det här passar mig bra som det känns nu :)  

Nu blir det att fixa lite lunch. Pannkakor kanske :)








Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0