LITEN UPPDATERING FRÅN HELGEN

Nu har jag inte skrivit sen i fredags. Hela helgen har jag firat thomas födelsedag. På fredag vet ni ju att det var party för thomas. Vi hade det jätteskoj. Vi hade först lite förfest här hemma sen hade vi bokat buss som hämtade oss och skjutsade in oss till gävle. Där besökte vi heartbrake. När det var dags att åka hem så tog vi taxi hem.

På lördagen så kom thomas släkt och även en del av min släkt för att gratulera thomas. Blev massa fika, mums :)

På söndagen så började vi med att ta det lugnt sen tog vi en vända till gävle och besökte jula, sen åkte vi förbi valbo. Jag köpte en jacka från H&M ungefär en som jag har fast en mörkgrå. Behövde köpa en för den jag har, den har blivit väldigt stor :) Köpte även ett träningssett från stadium. Träningssettet bestod av träningstights och en träningsjacka i märket soc. Vi åt även lunch i valbo, på mitt favorit ställe madame och där åt jag så klart favoriten också ost/skink sallad med pasta. Mums. När vi kom hem så kom min morbror och gratulerade thomas. Mysigt.

så hela helgen har det blivit firande, roligt =)

Två bilder från i fredags




Det kommer bilder på facebook från helgen snart. Men inte idag. Nu blir det att sova. Natti natti, Kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh så fina ni är :) Hihi undrar vem som tog kortet (a) Puss!

2011-10-17 @ 22:42:04
URL: http://nvikstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0