TISDAG FJÄRDE OKTOBER

Haft min lediga dag idag. Den började jag med att kliva upp i skaplig tid. Tog det lugnt en stund. Sen när kl var 11 så åkte jag hem till mina föräldrar och rastade deras hund Tindra. När jag var klar där så åkte jag hem och åt lunch. Sen hemtade jag Towe och hemtade även thomas fast vid tåget. Jag och towe hade det jättetrevligt :) Vi pratade massor som alltid :) När klockan närmade sig 14 så skjutsade jag Towe till jobbet. Tack Towe för idag! =)

Jag begav mig till gymmet. Där var det tomt. Hehe. Det var dags att köra armar idag. Började med att värma upp i 5 min. Sen körde jag armträning. När jag kännde mig klar med det så sprang jag 5km på bandet. Det känndes lite tyngre idag än vad det gjorde igår. Men 5km blev det iallafall ;) Efter det blev det såklart stretching och massor av vatten ;) Då det var dags att åka hemöver så var det fortfarande tomt på gymmet, måste ha varit där en bra tid på dygnet ;)  

När jag gjort mig klar så började jag och thomas att prata om att kanske ta en vända till valbo för att kika på skrivbord till sovrummet som jag har pratat om. Så det gjorde vi. Det skrivbord vi hade kikat på blev det inte. Utan vi hittade ett litet vanligt bord som man kan dra ut så det blir större om man vill. Och vi hittade även en annan möbel som vi har satt bredvid som förvaring. Nu slipper vi ha datorerna liggandes överallt samma gäller skrivaren ;) Just ja, köpte även en stol att ha framför skrivbordet. När vi kom hem började vi sätta ihop allt, samtidigt som vi sprang ned till tvättstugan och tvättade :) Mycket som har hänt idag, skoj! Men nu blir det att varva ned och lägga sig och försöka sova. För i morgon är det en arbetsdag som gäller.






Godnatt, kram!

Kommentarer
Postat av: Towe

Tack själv min fantastiska vän! :) Det är såå kul att vara med dig!

2011-10-05 @ 16:40:20
URL: http://tawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0