DET BÖRJADE BRA

När jag kom hem idag från jobbet. Så åt jag mat direkt. Thomas hade lagat mat det blev pasta och köttfärssås, mums :) Sen gjorde jag mig klar för att åka till gymmet. Jag gick ned mot cykeln, det småregnade så sadeln var blöt. Jag hade ingen lust att springa upp i lägenheten och hämta något att torka med, så jag stod upp och cykla till gymmet. Det fick bli min uppvärmning.

När jag kom till gymmet så ställde jag mig på bandet direkt. Det började bra men sen efter ca 20-25 min så tappar jag min lins, typiskt :(  Jag tror att jag kliade mig i ögat och det råkade nog bli för hårt så den åkte ur. Försökte leta på den men hittade den inte. Det var lite svårt då jag bara såg med ett öga. Försökte iallafall stretcha lite men sen gick jag tillbaka till cykeln.

Då regnade det lite mera och såklart var sadeln blöt. Jag försökte torka den torr med tröjan och sen satte jag mig och började cykla hemåt.  Då var inte regnet som var det värsta utan motvinden. Usch, vilken motvind det var. Jag var redan irreterad över att jag tappat linsen så motvinden gjorde inte saken bättre. Men jag kom hem iallafall. Men hade inga nya linser hemma. Måste ringa till LinsBoxen i morgon och höra om dom skulle kunna skicka ett par extra linser lite tidigare så jag inte är utan. Annars så får jag väl beställa via nätet. Vill verkligen ha linser. Det blir så klumpigt med att tex träna med glasögonen. Men tur att jag har dom iallafall :)





Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0