WORKOUT

När jag kom hem från jobbet blev det en mycket god middag. kyckling med lite wookade grönsaker och lite äggnudlad, mums. Sen direkt till gymmet. Körde på med benen idag. Värmde upp i 10 minuter på bandet sen körde jag på maskinerna ett tag. Ökade vikten på en av maskinerna :) Då jag kört klart med maskinerna så kände jag mig inte helt klar så avslutade med att cykla i 10 min. Sen blev det såklart dags för att stretcha.

När jag var hemma blev det dusch. Och alldelses nyss tog jag en smörgås. Polarbröd, knäcke Frisk & fröig. På smörgåsen hade jag två st kalkonskivor, mums. Vi köpte brödet idag och det är första gången jag provar det och det var jättegott. Så det fortsätter vi med :)



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0