NY VÅG

Jag får börja med att säga förlåt. Jag hade ju lovat att skriva i lördags men hade annat för mig, förlåt. Men jag kan berätta att jag har köpt en ny våg nu. För att den vi har är helt galen, den lever liksom sitt egna liv den. Den visar olika hela tiden. Om man ställer sig på den igen efter man har vägt sig så kan den visa helt olika. Och jag måste byta batterier typ varannan månad. Och många som har ställt sig på den vågen säger att den väger helt fel. Min bror och hans flickvän har exakt lika våg som oss och den beter sig också lika knäppt. Så därför tyckte jag att det var dags att inskaffa sig en ny.

Det är ju lite svårt att räkna ut hur mycket man har gått ned nu när man bytt våg men man kan räkna ut på något sätt. Jag vägde mig på båda i fredags och den gamla vågen visade ungefär samma som förra veckan. Men den nya visade att jag vägde mindre. Hihi det kan ju vara bra. Men det kan ju alltid vara skillnad på vågar. Men jag säger att det var oförändrat på vågen. Och nu framöver kommer jag gå efter den nya :)



Kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0