UPPDATERING FRÅN MARKNADSHELGEN

En till lite uppdatering. Förra helgen var det ju sommarmarknad här i ockelbo. På fredagen jobbade jag först men sen då jag kom hem hade det redan dykt upp flera stycke. Jag gjorde mig i ordning lite snabbt. Vi hade förfest här hemma senare på kvällen gick vi fram på öltältet.
På lördagen gjorde jag i ordning frukost till dom som sov kvar hos oss. Sen gick vi fram på marknade. På kvällen blev det öltältet igen. Men blev en lugn kväll för mig. Jag hade ju varit sjuk i veckan sen tog det om lite i helgen. Blev jätte hes.
På söndagen blev det att gå på marknaden en sväng. Vi tittade på när darligs syster spelade med hennes band. Jag köpte strumpor, och två pånböcker som vi prutade på :) Köpte även kattleksaker :)
 
n
 
 
 
 
 
Tack alla inblandade för den roliga marknadshelgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0