LITE SHOPPING

Var in till gävle och valbo idag. Var in på stadium outlet och kikade efter en jacka. Hittade en men var lite osäker på den så köpte den inte. Köpte istället 2 tröjor och strumpor där :) Kikade lite på jackor på stan också men hittade ingen där heller som sa klick. Åkte därför vidare till valbo och tittade och klart det finns jackor men ingen som sa klick där heller. Men jag kanske får sänka mina krav på jackan ;) Var in på HM en sväng också för hade ett presentkort där. Hittade en jättefin kavaj som jag köpte, fick lägga till bara 99 kr :) När jag kom hem så gick jag över till Towe en sväng  och pratade lite . Sen cyklade hon iväg och handlade och jag gick hem igen. Tänkte köra lite träning här hemma nu. Lite mage och armar kanske ;) Hade tänkt att träna basket men blev inte så.
 
 
Ha det bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0