FREDAG

Ja då är det redan fredag kväll igen. Allt går så snabbt nu tycker jag, haha!
I morse gav jag mig ut på promenad och som jag inte visste innan jag gick ut var att det spöregnade ute. Men kände att när jag redan var ute så är det bara att fortsätta och det var faktist skönt trots regnet:) Sen blev det god frukost :)
Det har gott bra på jobbet idag. Åkte och handlade då jag slutade. Hatar att handla mat, speciellt då det är mycket folk. Vill att det ska gå fort så att det bara är att fara hem sen. Men tar alltid tid. När jag kom hem gjorde jag och darling i ordning tacos. Tröttnar aldrig på det! Håller någon med? ;) Nu är det nys framför tv. Blir inte så sent ikväll, är lördagsjobb i morgon.
Ha det så bra så länge, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0