FÄSTING

Sov i stugan inatt och det är så mysigt! Klippte gräsmattan där idag så den blev fin. Fick även besök av mamma och pappa så jag och pappa gick och kikade i skogen lite. Senare kom Tobbe och fikade en stund.

Men sen åkte jag och darling hem. Vi tittade på film och åt lite mat. Runt 17.30 skjutsade jag min vän Towe till tåget och skjutsade darling till Tobbe. Själv besökte jag gymmet.

Gick på toa innan och upptäckte då en liten ful fästning som satt på nedre delen av magen. Fy fan för dom! Men fick bort den iallafall. Tur det! Måste ha fått den antingen då jag klippte gräs eller gick i skogen. Jag vet inte.

Sen var det iallafall dags för ett pass. Började med 5 km löpning på band. Sen blev det mag och rygg övningar. Efter det blev det springa 1 km på bandet i mycket högt tempo. Avslutade med många magövningar på matta. Fick lite sällskap av Kristina på gymmet, kul med sällskap :)

När jag kom hem "undersökte" jag så jag inte hade fler fästningar på mig innan jag hoppade in i duschen. Nu kokar jag lite ägg till mig och darling. Resten av kvällen blir det bara att ta det lugnt :)
/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0