TANKA

Nu är jag trött så tänkte nog bara lägga in ett inlägg lite snabbt. Tankade bilen innan jag åkte hem idag. Idag var det inte lika tråkigt att tanka som vanligt för jag pratade samtidigt med Nina :) Då jag skulle in och betala lade vi på och då blev det mindre roligt. Kostar ju så mycket att tanka! ;)

Ne, men sen blev det en milrunda ikväll igen och de tre sista km kändes ganska tung. Tog i lite för mycket på de 5 första km. Blev även att träna magen lite.

Efter att ha haft besök av svärmor (Märtha), ätit mat, duschat och tittat på tv så är det skönt att få sova. I morgon blir det ingen löpning men promenad :)

Haha! Det blev ett långt inlägg ändå ;) Godnatt nu vänner! /A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0