HELGEN OCH BÖRJAN PÅ VECKAN

I lördags var vi på bröllopsmiddag/ fest som gick i rocktema. Det var jättetrevligt! Det var middag, fika, olika lekar, mycket musik, paket öppning och ett MYCKET VACKERT BRUDPAR! :) Roligt att träffa många både folk som man kände igen och även folk man aldrig träffat. Jätte roligt! 
MÅNGA LYCKÖNSKNINGAR TILL ER BÅDA! 




Sen blev det ju första advent i söndags och då blev det jobb för mig. Jobbade mellan 12.00- 17.00. Sen var det jobb igår (måndag), en vanlig 8 timmars arbetsdag. Men idag har jag en ledig dag, men tankarna snurrar i huvet om vad av alla sysslor jag ska göra först. Så  satte mig ned och började med ett blogginlägg eftersom det inte blivit dagligen. Så får vi se vad som väntar där nest.
Jag skulle vilja prova träna lite, har inte tränat på en vecka nu eftersom jag inte varit helt kry. Men kanske det blir en liten provjoggingrunda senare för att känna efter hur jag orkar, får se. 


Solen lyser idag så hoppas alla får en härlig tisdag! Kram /A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0