INTE LÅNGT KVAR

Mycket jobb nu fram till julafton. Men vet ni? Det är inte långt kvar nu till dopparedan ;) Är så mysigt med jul! Synd bara att vi inte får en vit jul. Men det kommer vara super mysigt ändå med hela familjen! :) 

Idag är det fredag och i vanlig ordning brukar jag inte träna på fredagar. Men idag blev det ett litet pass på gymmet efter jobbet. 5 km löpning och 0,5km gång i rask takt. 

När jag lämnade gymmet skyndade jag mig till Ica. När jag kom hem hade darling inte kommit hem. Jag har duschat, bakat och fixat en massa. Nu tar jag och gör kväller för alla sysslor och slänger mig i soffan bredvid min darling för nu har han kommit hem! 


Hoppas ni får en trevlig fredag kväll, kram! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0