SNART TILLBAKA

Tränade ju med Saana igår och det kändes mycket bättre än i veckan, så börjar komma tillbaka nu. :) 

Åkte till gymmet idag igen. Var ensam under hela tiden jag var där. Kände mig pigg så försökte mig på milen. Började lugnt eftersom jag inte visste hur mycket jag skulle orka. Men kunde öka lite då och då. Kändes bra hela tiden. Det var vid 7:e km jag började känna att det tog i mot lite.  Men det släppte och jag kunde börja öka igen. Sista kilometern började det ta i mot igen. Tror att det mesta är psykiskt. Så ökade mer och kunde hålla högt tempo tills mätarn stod på 10km. :) Tiden närmar sig där jag var innan jag blev sjuk och det känns jättebra :) 




När jag kom hem åt vi lite mat tillsammans. Och nu efter dusch så har vi landat en stund i soffan innan det blir att sova :) Godnatt! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0