DENNA SÖNDAG BLEV SÅ HÄR

Sitter nu hemma i soffan efter en jättetrevlig söndag. Denna gång ska jag försöka blogga via datorn och det var inte igår. Men la in alla bilder från mobilen till datorn så tänkte att lika bra att fortsätta vid datorn en stund.
 
Men iallafall, denna dag började jag med en promenad med darling. En runda på 3 km blev det. Jätte fint väder men med mycket blåst tyvärr. När vi kom tillbaka hem så började jag göra i ordning grötfrukost till oss. Precis då jag började plingade det på dörren. Det var fina svärföräldrarna. Dom var ute på promenad så dom kikade in en sväng. Det var trevligt. Fick dock inte bjuda på något men jag och darling åt ändå våran frukost under tiden dom var här. Sen efter dom gått så började vi göra oss redo för kalas.
 
Kl 13 idag var vi bjudna på kalas till Elvis. Han fyller år den 16:e april men vi firade honom idag. Vi hade med oss massa presenter och dom gick hem. Efter massa gott fika så drog jag och saana till gymmet. Där sprang vi 7 km sen som nedvarvning blev det gång i 1 km för mig.
 
Efter gymmet åkte vi tillbaka hem till dom och åt mat. Vi beställde hem mat. Jag tog en supergod kycklingsallad. Sen pratade vi massor och hade det jättetrevligt. Busade och myste med båda barnen (Elvis och Bella). Kl 17.30 åkte grabbarna och tränade innebandy. Jag stannade kvar en stund till efter det. Pratade med saana och umgick med henne och barnen innan jag åkte hem.
 
När jag kom hem. Det var då på en gång jag satte i sladden till datorn och började föra över bilderna för visste att det skulle ta lång tid. Men under tiden datorn jobbade så hoppade jag in i duschen. Men nu efter jag tagit det lugnt en stund så är bilderna klar och darling har kommit hem från träningen. Så ska väl alldeles strax avrunda och kanske gå och sova eller är det något roligt på tv den här söndagen? Det måste jag kolla upp ;)
 
Mina fina brorsbarn <3
 
Hoppas ni haft en bra helg alla och att eran vecka blir super trevlig! /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0