GJORDE DET ÄNDÅ

Jag tänkte att jag skulle, sen att jag inte skulle och sen gjorde jag det ändå ;) Det jag menar är att jag tänkte då jag åkte hem från jobbet att jag skulle springa samma runda som i morse. Men när jag var hemma och satt på mig löpkläderna så kände jag mig inte jätte motiverad men eftersom jag redan var ombytt så gav jag mig såklart ut ändå. Och jag är glad att jag gjorde det! Fick en bra tid och det är en tid som jag låg ofta på förut och nu har jag äntligen börjat nå den igen :) Hoppas bara att det fortsätter så! 

När jag satt på min yogamatta och stretchade ringer min vän Linda. Vi satt och prata en stund. Direkt efter vi lagt på ringer det igen och då är det mamma som ringer. Vi pratat också en stund så var tvungen att börja med maten medan jag pratade med henne. När maten var klar och jag pratat klart med mamma så blev det en härlig dusch! :) 

Nu sitter jag äntligen i soffan och tar det lite lugnt innan det är dags att sova. Fick även veta att min brorsdotter hade tagit sina första steg idag. Fantastiskt, 9 månader bara! Duktig fasters tjej! 


/A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0