PARTYLITE



Mamma kom på besök efter jag kommit hem från gymmet. Med sig hade hon min beställning på ljus och doftstickor :) Så roligt, kanske man får lite fräsch vår doft här hemma ;) Doft på teljusen blev på den ena Narciss och i den andra förpackningen äppelblom. Doftstickorna doftar smultron :) 

På gymmet blev det date med Saana och Hanna. Jag började med 3 km uppvärmning på motionscykeln. Sen körde jag löpning på band 5 km. Det kändes jättebra i kroppen men var lite för feg och vågade inte riktigt öka. Men är ändå ganska nöjd med tiden. 25.12 min blev det :) Som avslut gick jag på bandet i högt tempo i 1 km. 


Solen kom fram en sväng idag ändå. I morse skrev jag ju att den inte var framme. Men skönt att den hälsade på en stund iallafall. Bara det slutar blåsa! Ne vet ni, nu är det dags för Annelie att gå och sova.

Godnatt på er! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0