SÅ SÅG MIN PÅSKHELG UT

Dåligt med uppdatering sen påsk. Men nu ska jag väl börja skriva igen. 

Långfredagen:
På kvällen åkte vi till Sandviken och träffade några vänner. Först åt vi middag på mulligans sen åkte vi alla vidare hem till Micke och Linda och hade mys. 

Påskaftorn: 
så fick jag och darling för oss att åka till Valbo och köpa en surfplatta med mycket batteri i. Just för att kunna ha den i stugan och tex kolla på film. Mycket batteritid på grund av att vi inte har någon el i stugan. 18 timmars batteri. 

På eftermiddagen/ kvällen var vi bjudna på middag hos svärföräldrarna. Det var också väldigt mysigt! Sen blev det sova i stugan :) 





Påskdagen: 
Då vaknade vi i stugan, vi åkte hem tidigt för att hömta krattorna som vi köpt. Sen vidare till stugan igen och kratta hela gården. Vi var där hela dagen sen åkte vi till byn igen för att darling skulle träna och då passade jag också på. 

När vi då skulle åka vidare till stugan åkte vi till mina föräldrars stuga först och umgicks med dom först men sen blev det en mysig kväll i stugan. 


Annandag påsk:
Då åkte vi hem från stugan i skaplig tid. För kl 14 fick jag besök av Nina. Så himla trevligt att träffas då man tyvärr inte kan göra det så ofta pga avståndet. Men iallafall, vi tog bilen och åkte till ett elljusspår och tog där en löprunda på 5 km. Men sen skulle jag då prova ett styrkepass. Nina är ju utbildad PT och därför skulle hon prova ett pass på mig. Måste säga att det var jättejobbigt!! Haha! 
Efter åkte vi tillbaka hem till mig och vi lagade lite mat. Stekt kyckling, kokta -ärtor, -blandade grönsaker, ångkokt broccoli och lime/curry dressing. Blev faktiskt gott :) Sen pratade vi massor innan hon skulle åka hem igen. 
(Dagen efter hade jag hur mycket träningsvärk som helst! Alltså hela kroppen. Axlar, armar, bröst, bak och framsida lår, vader, mage och haha ja överallt ;) )








Glömde säga att jag fick påskpresent av Nina också! TACK GUMMAN!

Detta var som hände på påsk helgen! Den tid jag var ledig :) /A. 


Kommentarer
Postat av: Nina

Världens sötaste du! 😘 Underbart att träffas sådär! Pussar

2014-04-26 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0