ALLA HJÄRTANS DAG

Denna kärleks dag började jag med en vanlig arbetsdag. Efter jobbet åkte jag och gjorde lite ärenden. Darling mötte mig utanför en butik utan att jag visste att han var kvar i Sandviken :) Han åkte med mig hem. 

Men innan vi fortsatte vår förd hem åkte vi förbi minneslunden och tände ett ljus för en fin person som skulle ha firat sin 89 års födelsedag idag. Tyvärr fick vi inte kramas och skratta tillsammans men vi fick lämna ett vackert kärleksljus till dig <3

När vi var hemma firade vi hjärtans dag tillsammans jag och darling. Vi gjorde i ordning toastskagen. Vi satte igång en film. White house down. Det var en bra film! Värd att se :) Under tiden vi tittade på filmen var det dags för efterrätt. Vaniljpannacotta med jordgubbar på toppen. Mega gott var det! 



Fick denna vackra blomma av min darling! <3 
(ljuslyktan köpte jag innan jag åkte hem ikväll) 

Efter en bra alla hjärtans dag så är det dags att sova för mig. Har ännu inte riktigt tagit helg. Har ett litet arbetspass i morgon också. Men sen så :) 

Hoppas ni alla har haft en jättebra ALLA HJÄRTANS DAG <3 /A. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh det låter som ni hade en jättemysig alla hjärtans dag gumman! :) PUSS

2014-02-15 @ 09:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0