IGÅR

Löpning stod på schemat igår och då blev det milen. Det gick så bra och det kändes som att jag skulle nå ett rekord. Men när jag kom till 7 km så tog jag vätska och ett djupt andetag i en nedförsbacke. Så blev jag yr och kände mig ganska tung i kroppen. Men jag fortsatte men kunde inte trycka på. Kände mig lite konstig. Egentligen borde jag kanske ha stannat men envis som man är så fortsatte jag. Tog mig runt milen sen blev det 0,5km nedvarvning. När jag kom in kände jag mig yr igen. Men blev bra efter en stund. 

Själv tror jag att det beror på att jag hade för lite energi i kroppen. Brukar alltid ta någon lite lätt att äta innan en längre löprunda tex frukt eller en bar. Men blev inget sånt igår. Så var lite hungrig också när jag gav mig ut. 

Blev lite besviken eftersom de första 7km gick så himla bra. Men tiden blev ändå 55.43 så får väl vara nöjd att det blev under 56 iallafall trots jag förlorade mycket tid de 3 sista km. 


Men idag är en ny dag och jag har hunnit ta en promenad. Ska snart åka mot jobbet :) 


Ha en bra dag! /A. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym gumman! Så jäkla surt att det blir så ibland men det kan inte gå bra jämt! På't igen nästa gång och ät och ladda upp som vanligt innan :) <3

2014-06-25 @ 13:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0