JAG NÄRMAR MIG

Nu är jag trött men skönt trött efter denna tisdag. Började dagen med en morgon promenad innan frukost. Sen har det som vanligt varit jobb idag. 

När jag kom hem tog jag en milrunda och denna runda tar jag inte så ofta men visste att den är längre än milen. Men bestämde mig för att stanna på en mil och ha promenad som nedvarvning sista biten hem. Underlaget är bara asfalt så hoppas benhinnorna mår bra i morgon. Är mer van att springa lite varierat på asfalt, grus och stig på rundorna. 

Det kändes bra idag och det resulterade i en bättre tid än sist. Vilket betyder att jag är närmare mina bästa tider! :) Tiden idag efter 10 km löpning blev 55.14 min.

På morgon promenad. 

Nedvarvning efter löprundan. 

Nu säger jag godnatt! /A. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är så grym! :) <3

2014-06-11 @ 07:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0