SLUT PÅ HELGEN, NY VECKA IGEN

Helgen är över och en ny vecka har börjat. Det som har hänt under helgen är lite av varje. Ledig i fredags, köpte växter till stugan då och det blev sushi till lunch :) på lördagen var det jobb för mig. Efter jobbet blev det att plantera växterna vid stugan. 

Igår (söndag) fick jag besök av min fina vän Nina! Vi pratade massa och knäpp som vi är ger vi oss ut på en milrunda i den otroliga värmen ;) vi tog oss runt. svettiga och glada var vi när vi nådde mål :) sen nedvarvning sista biten hem. När vi var hemma igen blev det dusch. Sen lagade vi god lunch tillsammans och fortsatte att prata massor :) Tack för igår min vän!
På kvällen blev det grillat hos bror och hans familj :)

Idag har det varit jobb och gym på schemat. Vid gymmet var det fokus på överkropp, mage och rygg. Körde även intervaller. En intervall mer än sist blev det. Så kul! 

Sushi


Ett av landen. 

<3

:)

Kram! /A. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Bästa du, tack för allt! <3 :)

2014-06-09 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0