MÅNDAG

Då var det måndag igen! Jag vaknade med ett ryck av att jag drömde att klockan var 8.30. Men klockan var bara runt 6. Det var ju tur för kl 6.30 skulle jag ringa Nina och ha henne i lurarna på morgon promenaden :) 

Sen idag har det varit jobb och när  jag kom hem blev det en runda på ca 5 km. Har kommit på att det är ju på tisdag om en vecka det är vårruset och måste köra lite 5 kilometers nu innan dess. Idag kändes det super i början vilket gjorde att jag tog i lite för mycket för tidigt. Så orkade inte trycka ifrån som jag ville. Tror inte min tid kommer bli bättre i år än förra året. Men det är som det är. Man kan ju hoppas ;) 


Nu är det talang som rullar på vår tv så ska väl kolla klart på det innan jag säger godnatt :) /A. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Fina du! <3 :) Lycka till ikväll och så hörs vi på torsdag morgon igen ;) Puss

2014-05-13 @ 08:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0