SOMMAR!

Sommar kan man verkligen säga om denna vackra dag! Sol hela dagen. 

Dagen började bara lugnt med frukost och lite tittande på gladiatorerna som jag missade igår. Sen tog jag en löprunda på 5 km. Det gick bra men det var riktigt varmt. Tur det bara var 5 km jag körde och inte 10 får då hade jag verkligen behövt vätskebältet. Kändes som om det skulle behövts idag ändå. Tror jag börjar bli lite lätt förkyld också, tyvärr. Täppt i näsan så det gjorde det lite svårare att springa men det kändes bra ändå. Hoppas det inte bryter ut än! Vill vara frisk på tisdag!! 

Efter rundan blev det vatten, stretch, dusch och fix. Sen blev det en promenad till min bror och hans familj. Bror målade brädor. Jag och darling hjälpte till med att sätta ihop stuttsmattan dom skaffat. När den var klar var det jag och Elvis som hoppade. Vi hoppade hur länge som helst. Vad trött man blir när man hoppar, haha. Under tiden stekte ju solen också så fick en liten bränna. ;) vi grillade sen på kvällen och hade det mysigt. Darling och bror åkte sedan och träna och jag knallade hem :) 

Hemma har jag tagit det lugnt och tittat på talang finalen. Rätt person vann, Jon Henrik! 












Nu ligger jag i sängen och dags att sova efter all sol och värme idag! Godnatt på er! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0